Automation technological and business - processes

ISSN-print:2312-3125
ISSN-online:2312-931X
ISO:26324:2012

ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

DOI: 10.15673/atbp.v10i2.978 (ukr)

  • Т. М. Моспан
  • Е. В. Савьолова
  • В. Я. Ярмолович
  • С. М. Огінська

Abstract | Full Text: Динаміка розвитку сучасного суспільства ставить перед викладачем непросте завдання викладу навчального матеріалу таким чином, щоб студенти за короткі терміни могли засвоювати максимально можливу кількість знань разом з набуттям навичок їх творчого застосування на практиці. Процес навчання - це завжди процес взаємодії двох сторін: викладача, що надає інформацію, і студентів, які її отримують. Саме якість цієї взаємодії, вміння викладача знайти підхід до кожного в групі і в зрозумілій, доступній формі викласти складний матеріал виробляє у студента почуття впевненості в своїх силах, навички активізації розумової діяльності для вирішення нестандартних завдань, визначає успішність майбутнього фахівця.Тому мета цієї статті - показати на власному педагогічному досвіді важливість живого спілкування педагога зі студентом в будь-яких формах навчання, включаючи і дистанційне, необхідність використання інтуїтивного, асоціативного і логічного мислення, як інструментів навчання. Впровадження педагогічних інновацій у учбовій процес полягає в новому баченні методології навчання, залучення мультимедійних засобів навчання при викладанні нового матеріалу, грамотного поєднання нового з уже перевіреним роками на практиці старим.

Keywords:

  • педагогічні інновації
  • сучасні технології
  • процес навчання
  • інтуїтивне мислення
  • асоціативне та логічне мислення
  • мотивація